N-VA eetfestijn met 68 vrijwilligers en 1 winnaar

Op 17 april 2019

ASSE – Recent mocht Joris De Koninck uit Asse een riante bierkorf van N-VA Asse in ontvangst nemen. Joris schatte op 50gr na het gewicht correct in.

Met 12,4 kg was de bierkorf goed gevuld. Van alle bezoekers kon Joris De Koninck dat gewicht het best inschatten. Zo kon hij zich tot winnaar en eigenaar van de bierkorf kronen. Deze werd hem overhandigd door Sigrid Goethals die voor N-VA Asse ook kandidaat is bij de parlementsverkiezingen van 26 mei. Ze kandideert als 2deopvolger voor de kamer.

N-VA Asse wenst ook nog alle bezoekers van het eetfestijn te bedanken. Met meer dan 1.300 geserveerde schotels, met een eigen helpersgroep van 68 medewerkers en met kwaliteitsvol eten dat door velen werd gesmaakt, kan N-VA Asse weer terugkijken op een geslaagd driedaags eetfestijn.

De volgende activiteit van N-VA Asse staat ook al gepland: de gespreksavond “Een onbezorgde oude dag” op vrijdag 3 mei om 20u in de zolder van het Oud-Gasthuis. Inkom is gratis.