Ledendebat N-VA Asse was een succes!

Op 22 oktober 2019

Geslaagd 1ste N-VA Ledendebat

Het eerste ledenbebat van N-VA Asse van 13 oktober 2019 kan gerust een succes genoemd worden. Heel wat N-VA-leden kwamen afgezakt naar het Oud-Gasthuis

Via dit ledendebat proberen we onze leden meer te betrekken bij het beleid van onze gemeente, bij de keuzes die we maken, bij de uitdagingen die voor ons liggen. Een gemeente besturen doe je immers niet alleen.

Tidjens het debat kregen de aanwezigen heel wat informatie, maar konden ze ook mee denken en in interactie gaan met onze schepenen, voorzitter en mandatarissen. Er werden vele bekommernissen geuit en nieuwe ideeën aangebracht. Hiermee gaan we zeker aan de slag.

Het is de bedoeling in de toekomst nog dergelijke debatten te organiseren. Wie weet ook toegankelijk voor niet-leden.

Sowieso blijven onze mandatarissen en schepenen elke dag een luisteren naar wat er in onze gemeente leeft. Ze staan ook open voor vragen en suggesties. En hebt u een dringende vraag of opmerking, dan kun u persoonlijk met een van onze mandatarissen contact opnemen, kan u via onze website het contactformulier invullen of ons via Messanger contacteren. Wij proberen u steeds een snel en accuraat antwoordt te geven.

N-VA Asse