N-VA Asse verwelkomt 100ste nieuw lid in 2011

Op 27 december 2011

In de laatste weken van december kon de Assese afdeling van N-VA nog een 5-tal nieuwe leden verwelkomen. Daarmee werd het cijfer van 100 nieuwe leden in 2011 bereikt (bovenop de leden die al in 2010 lid waren). Dit was helemaal niet verwacht, en zeker een opsteker voor de afdeling.

Nele was de 100ste Assenaar die zich in 2011 aansloot bij de N-VA.

Voorzitter Jan Verbiest en secretaris Manu Slaus overhandigden haar een “aangepaste” lidkaart (foto 1). Maar ook de mandatarissen, bestuursleden en andere leden waren aanwezig…. (foto 2).

Nele Van den Broeck, nieuw lid:  “Waarom ik lid geworden ben van N-VA ? N-VA is de enige partij die zich nog inzet voor de Vlaamse waarden. Vooral voor een gemeente in de Vlaamse rand is dit zeer belangrijk; die Vlaamse eigenheid mogen we niet uit handen mogen geven.

Ik stel vast dat jongeren ook welkom zijn bij de N-VA.  Samen kunnen we wel wat ideeën aanleveren, hopelijk kunnen we daarmee andere jongeren ook op goede gedachten brengen.”

Jan Verbiest, voorzitter: “100 nieuwe leden in 2011 ! Dat was zeker niet verwacht. In het begin van 2011 hoopten we wel op 25 nieuwe leden, maar aan 100 durfden we zeker niet denken. Dat bewijst dat de boodschap van N-VA aanslaat, en dat een steeds groter deel van de bevolking de werking en de standpunten van N-VA onderschrijft, en door lid te worden mee wil duwen aan de realisatie ervan.”

Manu Slaus, secretaris: “Dit is het bewijs dat we inderdaad goed werk aan het leveren zijn. Maar we kunnen beter, door meer te luisteren naar de Groot-Assenaar (we zijn inderdaad met 6 deelgemeenten, die allen even belangrijk zijn). Met N-VA willen we ervoor zorgen dat het aangenaam wonen blijft in heel Groot-Asse. En iedereen telt mee: jongeren, ouderen, anders-validen en onze gezinnen. Een eerlijk, rechtvaardig en krachtdadig beleid, daar gaan we voor !”