Hanne Thielemans versterkt N-VA lijst voor de gemeenteraadsverkiezingen

Op 14 juli 2012

Hanne ThielemansHanne Thielemans (18) komt als jonge vrouw uit Bekkerzeel de N-VA lijst voor de gemeenteraadsverkiezingen in Asse versterken.  Hanne is  student Handel.  Ze vindt het belangrijk dat jongeren mee verantwoordelijkheid nemen bij het bestuur van de gemeente. “De kracht van verandering” is dus een slogan die goed bij haar past.  Ze wil zich vooral inzetten voor milieu, onderwijs, kinderopvang en mobiliteit.  Hanne is enthousiast babysitter bij de gezinsbond en komt zo in contact met veel jonge ouders.

Door deze wissel beklemtoont de N-VA nog maar eens hoe belangrijk de deelgemeenten voor haar zijn in het toekomstig bestuur van de gemeente.  Hanne woont in Bekkerzeel en neemt de plaats in van Alice Van Haute uit Krokegem.  Alice is al jarenlang bestuurslid van de N-VA afdeling van Asse, maar vermits er al voldoende sterke kandidaten uit Krokegem op de lijst staan, staat ze graag haar plaats af.” Jonge mensen moeten kansen krijgen om te groeien in zo’n moeilijke materie als gemeentebeleid.”, aldus Alice Van HauteAlice Van Haute.